Raich

מהבלוג

ויהי בוקר ויהי לילה, יום שבת

Screen Shot 2016 09 07 At 23 25 06

חלומות. יש לי הרבה כאלה ואיך הם קשורים לחופש?

שבוע שעבר הייתי בהרצאה אצל ענבר בן יהודה, לקוחה שלי ואני שלה. בין המציגות היתה סטארטאפיסטית שריתקה אותי. היא דיברה על הבאלנסינג בין להיות כל היום במשרד ולעשות את מה שהיא אוהבת ולשמור על שפיות הנפש, בעזרת עשרות אפליקציות,
פסטיבלים וטבע פעם בשבועיים. אחת התמונות במצגת שלה תפסה את עיני במיוחד. זו היתה תמונה של מישהי יושבת בשדה ירוק עם לפ טופ.
הזדהתי ושמחתי כאחד. פעם אחת כי כמוה בדיוק הרגשתי לפני עשור – הייטקיסטית שמחפשת טבע ופעם שניה כי זה בדיוק מה שפיתחתי ואני עושה היום.

עובדת במה שאני אוהבת – הכולל ניהול פרויקטים, ניהול קריאטיב וחוליה שהיתה חסרה, יצירה.

היה לי חלום ילדות למשרד פרסום ✅
היה לי חלום בגרות לעבוד מאיפה שאני רוצה, בלי משרד (הייתי שם 15 שנים) ✅
היה לי חלום שיהיה איתי צוות עבודה/ יצירה קבוע שגדל כל הזמן בו כל אחד רשאי לעבוד מאיפה שמתאים לו. בין אם זה ים, בריכה, תאילנד, אכזיב, צפון, דרום או תל אביב בבניין ליד. הכל הולך כשמה שחשוב זה תוצאות, מקצועיות והכי חשוב והיצירה ✅

בינואר האחרון איתגרתי את החלומות שלי. זה היה בעקבות טלפון של חברה שגרה בתאילנד. סיפרתי לה קצת סיפורים מכאן והיא אמרה כמה לחץ יש לכם שם בארץ, קחי מחשב ובואי לעשות זאת מכאן. מה גם שלא במקרה יש לה עסק ״בייקרי״ בבנייה שצריך את עזרתי ובעלה חבר צוות בניית האתרים ברייך. הכי נסיעת עבודה.
פעם ראשונה במזרח עם מק. גיליתי עולם! ובעיקר שאפשר לעשות בדיוק את אותם הדברים משם, כולל לבנות קשרים ושיתופי פעולה חדשים במדינה אחרת. אז, הרגשתי לא בנוח,
כי זה לא מקובל, ״לא נורמאלי״ והצוות, כפרה עליו נאמן ומסור, עבד איתי כרגיל.
אז, חודש עבודה במדינה זרה ✅

כעבור חצי שנה אני מקבלת טלפון מרודני, מחולות מקמן. לקוח שבנינו לו אתר והפך חבר. הוא התייעץ על נושא, אני סיפרתי סיפורים מהמרכז והוא אמר כמה לחץ יש לכם שם. תביאי את המחשב שלך ובואי לכאן. קדימה, יש לי עומס פרויקטים והשקט המדברי יכול לעשות להם טוב. האמת, לא ידעתי מתי אחזור. פשוט ארזתי את צ׳וץ׳ הכלבה את המק ובאתי. עבדתי כל שעות היום בחום המדברי והיבש! אין לחות! ובבקרים ובערבים נחתי וביליתי עם אנשים אהובים והצוות, כפרה עליו נאמן ומסור, עבד איתי כרגיל. תוך כדי טיול שקיעה עשינו סיעור מוחות ללוגו ובהתנדנדות על הערסל בחרנו פוסט לקדם ועוד קיבלתי כמה טלפונים, והצעות מחיר לפרויקטים חדשים נשלחו לאויר.
אז.. שבוע עבודה במדבר ✅

היום שבת. אפשר לנוח מכל מלאכה, חוץ מאהבתי לכתיבה וליצירה, לכך יש לי את כל הזמן שבעולם.

אז.. נראה לי שהגיע הזמן לפתוח במסורת חדשה, כזאת של כמה פעמים בשנה ובעיקר לשים את דרך החיים בעבודה עם RAICH Branding קבל עם ועדה על השולחן!
אם בחרתם לעבוד איתנו, דעו שזה קורה מכל מקום ובכל שעות העבודה. אנחנו ערוכים, זמינים ומזומנים להגדיל לכם ולנו את הסיפוק ההספק והרווחים בתנאי היצירה הכי טובים, החופש! שמנו לעצמנו כמטרה להגשים לכם חלומות עיסקיים, ואיך אפשר בלי דוגמה אישית כדי לעזור לכם לעמוד ביעדים?

אז מה רציתי לאמר בכל זה?
א. תראו איזו חתיכת פסקה, כזה הוא המדבר והשקט, עושה שכל , סדר ושקט ליצירה
ב. תחלמו ותגשימו! Dream and acomplish! זה מה שכתוב לי בחתימת הגימייל כבר עשר שנים וגם בראש, בבטן, ברגליים ובלב
ג. תיצרו! ותעבדו במה שאתם אוהבים פעם התראיינתי על זה לקריאה לחצו כאן
ד. אם מישהו צריך פוש בהגשמת החלומות שלו, או במציאתם קודם כל, זה חלק מתהליך המנטורינג שאני מעבירה. אתמול שמעתי מאורי, חבר שעבר פה מילה חדשה ישנה שאימצתי – מלווה. מוזמנים לפנות בפרטי או לרשום כאן אני אני אני 😘
ה. אלוהים באמת נמצא בדברים הקטנים
ו. ובואו למקמן! בזכות האתר שלהם והאירוח המושלם יש כאן רשימות המתנה וזה שווה את זה
ז. עושים פה גם חתונות אבל זה כבר יהיה בפוסט נפרד במומלץ מיכל הבלוג בו אני כותבת, מצלמת וממליצה רק על דברים טובים

אין כמו להיות במרכז של עצמינו, בדיוק חזרתי.

שיהיה שבוע טוב!

מנכ״לית רייך. מיכל.

FullSizeRender (4)
צילום סלפי בחולות מקמן באחד מימי העבודה, בדרך מהבקתה אל הבית וה-wifi לעוד יום עבודה.
להמשך קריאה

RAICH-Branding חוגגים שנה!

11209453 677955115665060 549277706061564775 N
מפה לשם, רייך בת שנה!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בדיוק לפני שנה, עם פרוץ האביב פרצנו לעולם גם.
בנינו מותג חדש.
נתנו לו שם, סלוגן, זהות, לוגו.
החלטנו מה יהיו הערכים, מי יהיו הלקוחות,
איך הוא צריך להרגיש ולהראות,
בנינו לו שפה גרפית חזותית, שבבסיסה מילים.
כי בראשינו נמצאת קופירייטרית, רעיונאית קלינית כהגדרתה.
במקצוע בלב ובנשמה.

הייחודיות שלנו היא קודם כל פרויקטים המתחילים עם רעיון ברור
ואם הוא עדיין לא, אנחנו בוחנים, עושים דרך יחד כדי לדייק, לשפץ,
להבין מי אתם ואיך אתם רוצים שתראה החברה כדי שנדע להעביר זאת הלאה
ובחשיבה משותפת נגלה איפה נמצאים ואיפה תרצו להיות עוד שנה,
עוד עשור מעתה.
אנחנו אוהבים לחלום ולהגשים בבנית מותגים שיגיעו רחוק.
מותגים שיש בהם עומק שדה ורוחב פס ותשתית המוכנה בכל רגע
להפוך לרשת משגשגת.
להמשך קריאה

להמשך קריאה

מה זה מיתוג ולמה צריך מיתוג?

6969354214 96571d1992 Z

מה כולם רוצים אם לא את השורה התחתונה – לקוחות. לפני שאתם רצים לכל בעלי המקצוע ״ההכרחיים״ כמו עו״ד, רואה חשבון, בית דפוס וכדומה, האם עצרתם רגע לפני שאתם מבזבזים כספים לראות איך אתם נראים? תורת הצריכה היא פסיכולוגיה שלמה. אתם הרי רוצים להעביר את אופי העסק שלכם אל הלקוחות, להיות ייחודיים, ליצור חווית שירות, להראות איכותיים ומביני עניין ובעיקר להזכר בקרב הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, המוקפים במאות מוצרים ומותגים יום יום. בסופו של דבר מה שקונה זה העין, הכיס, השם הטוב שלכם, העובר מפה לאוזן ואז האיכות. זה יכול להיות הרעיון הטוב ביותר לעסק. השאלה היא איך המימוש שלו, מה רמת הביצוע, הנראות והגימור. בימינו כולם יודעים שצריך לבלוט, להיות מבודלים ולהראות. כשאתם נראים לא מקצועיים, מתייחסים אליכם בצורה דומה. להמשך קריאה

להמשך קריאה

"מה אתה בכלל יודע על…" מיתוג עסק?

5408641519 6a95df0864 Z

יש לכם עסק חדש, או לחלופין החלטתם סוף סוף למתג בצורה מקצועית? מזל טוב!
מה עושים עכשיו? כרטיס ביקור? כן, גם. קחו בחשבון שכרטיס הביקור שלכם הוא פועל יוצא של לוגו מקצועי שכדאי שיהיה לכם. מאחר וצמדי המילים – מיתוג, אסטרטגיה, שיווק, שלא נדבר על מכירות, יכולים להיות עבור חלקכם חור שחור. אנסה לפשט בכמה הסברים חשובים. כמובן שזה רק על קצה המזלג ובכל זאת, הרי כמה דברים חשובים על מיתוג ושיווק ב – 6 טיפים ראשונים:

להמשך קריאה

להמשך קריאה

״עשו אהבה לא עבודה״

1304413

"משבר מביא אותך למצב שבו אתה מתחיל לחשוב אם טוב לך או לא ואתה בודק אופציות כדי לעשות לעצמך טוב יותר". מיכל רייך בראיון למגזין סופשנה של "דה מרקר". "עשו אהבה לא עבודה". הכתבה עוסקת בבחירת המקצוע, העבודה, בהקשבה ללב, לחלומות שלנו ואיך ליהנות מכל רגע, ללא תחושת פספוס. לכל אלו שמונעים מהפחד, מקולות אבא, אמא והסביבה זה הזמן לשקול שנית את מה שאתם באמת רוצים. בקבוצת רייך, נפגשים למצוא את הייעוד שלכם, מכוונים ובודקים מי קהלי היעד הנכונים והמתאימים לכם, מה יש לכם להציע ואיך להגיע איתם ואל המנוחה והנחלה המקצועית והאישית. בשלב הבא, יוצרים מיתוג אישי או עיסקי, שיווק ופרסום נכון. מוזמנים לקרוא את הכתבה המלאה של קולגות ושל מיכל, בעמוד האחרון. קריאה נעימה ואנחנו כאן, אם משהו זז לכם שם בפנימה.
לכתבה לחצו כאן.

office@raich.co.il

להמשך קריאה